*DESCOBRIR QUE ES PODEN FER LES LLETRES DEL SEU NOM AMB PLASTILINA SEMPRE ÉS UNA SORPRESA QUE ENGRESCA A TOTS ELS INFANTS.
* CONFEGIR NOMS A LA PISSARRA AMB LLETRES IMANTADES
* ESCRIURE EL NOSTRE PROPI NOM A L' ORDINADOR
* ESCRIURE A L'ORDINADOR ELS NOMS DELS NOSTRES AMICS I AMIGUES DE P3
* ESCRIURE ELS NOMS DELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES
A L'AULA ES TREBALLA LA MEMORITZACIÓ, LA SEQÜENCIACIÓ I L'ORDRE EN POEMES, RODOLINS I CONTES DE MANERA ORAL I GRÀFICA. PROGRAMEM DIVERSES ACTIVITATS: ALGUNES REALITZADES EN COMÚ, D'ALTRES ES PROPOSEN INDIVIDUALMENT. A MÉS, DE MANERA TRANSVERSAL, S' INTRODUEIX EL SENTIT DE L' AMISTAT I DEL COMPANYERISME.
LES ACTIVITATS RELACIONADES AMB L'ÀREA DE CONEIXEMENT DE L'ENTORN SEMPRE ESTAN LLIGADES A LA COMPRENSIÓ ORAL. TAMBÉ A L' EXPRESSIÓ ORAL I PLÀSTICA. ELS PROCESSOS COGNITIUS S' OPTIMITZEN GRÀCIES A LES EXPERIÈNCIES QUE AUGMENTARAN LA COMPETÈNCIA COMUNICATIVA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada