dilluns, 18 de desembre del 2017

P4 LLENGUATGE

AQUESTA PUBLICACIÓ US PRESENTA ALGUNES DE LES ACTIVITATS QUE ELS INFANTS DE P4 FAN A L' AULA REALITZANT TREBALLS ANALÍTICS I MANIPULATIUS. A L' ESCOLA, TREBALLEM  L' ESCRIPTURA  I LA LECTURA A PARTIR DEL PROPI NOM I POSTERIORMENT  COMENCEM A ESCRIURE ELS NOMS DE COMPANYS I D' AMICS.

*DESCOBRIR QUE ES PODEN FER LES LLETRES DEL SEU NOM AMB  PLASTILINA SEMPRE ÉS UNA SORPRESA QUE ENGRESCA A TOTS ELS INFANTS.


* CONFEGIR NOMS A LA PISSARRA AMB LLETRES IMANTADES


* ESCRIURE EL NOSTRE PROPI NOM A L' ORDINADOR


* ESCRIURE A L'ORDINADOR ELS NOMS DELS NOSTRES AMICS I AMIGUES DE P3


* ESCRIURE ELS NOMS DELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES


A L'AULA ES TREBALLA  LA MEMORITZACIÓ, LA SEQÜENCIACIÓ I L'ORDRE EN POEMES, RODOLINS I CONTES DE MANERA ORAL I GRÀFICA. PROGRAMEM  DIVERSES ACTIVITATS: ALGUNES  REALITZADES EN COMÚ, D'ALTRES ES PROPOSEN INDIVIDUALMENT. A MÉS, DE MANERA TRANSVERSAL,  S' INTRODUEIX EL SENTIT DE L' AMISTAT I DEL COMPANYERISME.


LES ACTIVITATS RELACIONADES AMB L'ÀREA DE CONEIXEMENT DE L'ENTORN SEMPRE ESTAN LLIGADES A LA COMPRENSIÓ ORAL. TAMBÉ A L' EXPRESSIÓ ORAL I PLÀSTICA. ELS PROCESSOS COGNITIUS S' OPTIMITZEN GRÀCIES A LES EXPERIÈNCIES QUE AUGMENTARAN  LA COMPETÈNCIA COMUNICATIVA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada